RODO / kontakt z nami

Etykiety

Etykiety

CIASTECZKOWE MIŚKI

Mam przyjemność polecić post "Kruche ciasteczka Ewy" na blogu "Moja Toskania" Aleksandry Seghi
Aleksandra Seghi zorganizowała przyjemny konkurs "Ja wysyłam, Ty przyrządzasz".
Wystarczyło, jako pierwszej, wpisać w komentarzu na Jej blogu "ja przyrządzę" i gotowe :).
Aleksandra przysłała mi wykrawaczki do ciastek miśki. Dołączyła także pachnący, własnoręcznie wychodowany i ususzony,  Tymianek.
Zapraszam na blog Aleksandry (przypominam link >> klik >>) znajdziecie tam przepis i wiele zdjęć, a tutaj, u mnie, tylko jedno foto:

2 komentarze:

  1. Ciesze sie, ze zechcialas brac udzial w zabawie na moim blogu. Pomysl zaczyna sie przyjmowac i mysle, ze co jakis czas bede go wznawiac.
    serdecznie pozdrawiam, Aleksandra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To naprawdę świetny pomysł.
      Miło mi było wykonać zadanie konkursowe :)

      Pozdrawiam

      Usuń

💡 Pozostaw ślad po swojej wizycie, będzie nam bardzo miło.
💡 Zapraszam także do polubienia naszej strony na
Facebooku ➡
https://www.facebook.com/InaiSewa
Dziękuję 😍